CUTI SEM CUTI SEM.

tadi, tem aku tengah dok ngadap paper final yang memang aku xleh pk, aku start pk apa aku nak buat kat rumah cuti sem nanti. hehehe. tapi, nothing interesting. paling best pon.. MAKAN, TIDOR, TENGOK TB TV !!! yeah! itu yang terbaik. dalam pikiran aku, benda yang akan terjadi adalah penambahan berat badan. weeewooooweeewoo!! tape tape. pasni, aku diet ah balek. kan banyak pusat pemulihan berat badan kat negara tercinta ni. hikhik. contohnye ape? ala,,otak korang ni aku bagi kerja sket, ha..pikirlah sendiri! teenet!! hehee. err...lagi apalagi? ha. sape yang cuti sem tu, rajin rajinlah tengok TV selalu. sebab skarang ni banyak citer best . TV9, TV3, TV2, TV1(untuk yang meminati sukan), ASTRO..*siaran ape.pandai korang ahh tengok info nanti. caranya..amik remote, click TV. gunakan anak panah yang diberi. hhahaaha! aku rasa tu je kot. pape perkembangan lanjut, akan diutuskan kelak. err,,baidewei, tadi aku sempat tdo dari pukul 8 sampai 10.30. aku bangun tu pon sebab adik aku kejut. Dia kata ada Domino Piza adik laki aku bawak. haha. memang jadi Princess ah kat umah. bangun2 terus sapu makanan, haishhh.bukan ke tadi aku cakap nak stop dah? ni tengok..domino punya pasal aku sambung  cite lagi.
     Kemudian, aku nak wat karangan plak. hehe. then, aku turun bawah, makan . then sidai baju yang aku basuh petang tadi..*masih belum bersidai*. hehe. habes sidai yang tu, aku teros basuh plak cadar n selimut serta barang2 yang boleh dibasuh guna washing machine. geee. :D  then, dapat mesej dari .. dia ajak aku online. aku terus naik atas. online. terjebak plak gn geng geng GEDIKX TERLAMPAU yang dicreated oleh kawan aku, Shidah. hehe. oklah, i think its time untuk menghabeskan esei yang xberapa bentuk esei ni. dah macam tongkang jamban dah aku rasa. HAHAH! bagus kutuk blog sendiri. err,, maaf kerana tiada sebarang imej untuk post kali ini. hehe. malas nak upload! pfftt~


*aku rindu . bila nak jumpa nih?? :(

No comments: