HOT FM BIG JAM !!!


telah diadakan di i-City Shah Alam. hehe. tanya aku pegi k? mestilah YO!!!!  i won't miss that! hehe. antara artis yg sempat aku tatap kat atas pentas tu.. Shila OIAM, XPDC, Breakfast, One Nation Emcees, n penyampai2 radiooo terPANAS di MALAYSIA..HOT FM !!! whoaa!!! panas panas!! ngerr~   baidewei. da alang2 kat i- city skali,, akuh snap Banyak gak picture. wakakak.!!  ada satu part kat jalan tepi nuh..pergghh!! memang cun cantik meletop siot!! terpikat aku yaww!!! dah le, malEs nulis pepanjang.. nanti Pakcik Kordi marah..ehei..sapa pulok Pakcik Kordi ni yob??? oopsss..ni watak dalam majalah ujang kut xsilap aku..tajuk dia..Pakcik Kordi dan Lembu beliau. HAHAH !!! sumpah klakar part uh.. baca la wei..jangan tak baca. dah,, jangan ngaco aku nak exam...! setadi memang mendeh UTamE !!! 
                                             : sedikit tatapan mata korang. wee ;DD

eh, korang tau tak nape aku batuk? :S

No comments: