The Most Beautiful Sea

Ehem ehem. Testing sore jap. Eh eh, apa kaitan sore lak. Aku bukan nak membaca, tapi nak menulish! Kihkihkih. Cengginih Pak Yop and Mak Yop oi. Sedang aku berkomunikasi ngan pakcik google ,tetibe pakcik google tunjuk aku satu artikel tentang senarai pantai. Taklah banyak mana pung.Phfftttt. Seket je. Tapi siyes doe, pantai2 ni chantek gile. Shweet gitu! Ekceli aku tertarik dgn pemandangan indah pantai ni dgn pasir putih kristal n air yang jernih. Cehh cehh. Macam ada pape je kan. =.=
Haih. kalau ade aktiviti diving sume, sure enjoy. Dapat pulak menikmati panorama pantai. Err,,sejak bila aku mahir guna perkataan panorama? Hahahhaa ;DD
Ceewaah...emm aku hope one day aku dapat lepak holiday sume kat sana. Sana tu mana? Laa,pantai la der!! Hahahaa. Eh..kau nak pi ngn sapa? Err.er..*sambil angkat kening. Hohoho =p   Nahh....hambik. Ni senarai top2 pantai tu..



                                                                       The Maldives


Bora Bora, French Polynesia
                                                    
                                                            
Fernando de Noronha, Brazil
              
              
                                                               Palm Beach, Aruba


                                              
                                                             Phi Phi Islands, Thailand
 

Sumber : pakcik Google


Eh,,my stoghi has not finish yet! Hahaha. wait and continue reading. Tehee. Okayh. Sekali dah ceghita pasal pantai nih, aku nak cite la sket. Aku terasa lak macam nak wat wedding kat tepi pantai. Hahaaha. Nampak macam cool je kan. Korang tak teringin? Yela, dah diorang asyek wat kat ghumah,dewan, taman. So aku nak wat different sket. Bhahahahaa. Err, Mr. A, kita wat kat pantai taw. So, start survey pantai mughah sekarang! Hahhaha. * Bajet. Duit lebey tu nak guna untuk honeymoon! Hahahahah. Kat mana? Ha,,thunggu siri tempat honeymoon aku plak. Kihkihkih. -___-



* hihihi. Ekceli guys, post ni made by Mr. A. Eh, bukan semua. Yang pasal wedding tu aku tambah. Yang pantai tu dia punya. Huhuhu. 


 

No comments: