visit Sabah.

30/11/2010

Bangun seawal yang mungkin.Agak pagi sebab nak gerak pukul 10am.Mandi siap siap.Pack barang2 yang masih belum dipack.Around 8.30am camtuh aku dah siap.Turun bawah breakfast.Menu : nasik goreng buatan ibu.Before gerak, snap beberapa keping picture.Wajib.Tehee. 10am,kluar ghumah.Adik anta sebab dia xfollow.Sampai terminal LCCT,terus check in barang.Masuk,lepak lepak tunggu gate12 dibuka.Sampai waktu,naik flight.Gerak.It takes around 2 and half to reached there. But,cuaca kurang memuaskan.Sampai KK, aeroplane naek balek.Tak jadik landing.Berlegar legar di angkasa.Minyak da nak abis, singgah jap Lapangan Terbang Miri,Sarawak.( ada pulak sampai situ) heheheh. Hampir satu jam, gerak ke KK. Bontot aku pun da panas.Tambah dengan kriukk kriuukk.Eh,bunyik ape tuh? ooh,perut aku lah.bhahahha.Terliur den tengok org sobolah den makan ni ha.Haih.Takpe2. Around 6pm,sampai Terminal KK, take a cab, menuju Court Yard Hotel.Baru pukul 6pm,tp da macam pukul 7.30pm.Zhuup. Letak beg,terus kuar makan.Balik tu singgah 1Borneo Hypermall.Perghh,,sebelah hotel je kot. Lokasi: Giant. Beli makanan.hahahahhaa.

01/12/2010

Terpaksa bangun pagi sebab ada tiket breakfast.Liat nak bangun!Ekceli aku malas.Ngantuk sangat.Haih.Terpaksa terpaksa.Gosok gigi cuci muka, terus makan.cool habes kan?Ayah kata, "Jom kuar.Bosan duk hotel.Sejuk." Terus siap, after 1hour,gerak 1Borneo Hypermall.Then take a bus, go to Pasar Philiphine.Tengok2 handcraft.Banyak barang mutiara n kristal.Sah lah aku tak beli. Ibu ayah aku yang belikan.Aku mana minat.Hahha.Around 4pm, makan.Perut lapo.Balek!

02/12/2010

Hal yang sama berulang.Aku agak liat nak bangun.Dipaksa bangun. Haih.Macam tak biasa lak kan bangun , gosok gigi cuci muka,terus makan.Aku hepi je wat camtuh.Hahahaha.Pegi tempat sama lagi.1Borneo Hypermall.Bhahaha.dan Pasar Philiphine.Tengok muka makcik kakak abang adik pakcik nenek yang menjual.Ada lah yang aku hapal sesikit.Pfftt. Petang tu, dalam 5.30pm,kakak aku sampai.Dia baru balik kereje.Tu terus singgah sana.Sian kan.Huhuhuhu.Dia pulak pegi shopping.hehhe.tunggu la.Kesian plak kalau xtunggu. Huhuhu.Balik, mandi air panas.Sedap gila.Nak swim,xde swimming pool.Xshiok. =(

03/12/2010

Almaklumlah,pasal breakfast jugak.Hahahahahhaa. Ok.Around 1pm. Gerak tempat sama lagi.Tapi tak nak ikut.Pk balek.Eh, ikutlah.Bukan selalu datang Sabah.Huhuhuhhuu.Kali ni, aku beli something untuk diri aku sendiri. And for his mum! Pfftt. Kakak aku nak jalan lagi.Gi Pasar Malam with her husband. Aku memang taknak ah.Nak balek.So,parents aku n adik aku, balek.Jenjalan jap kat Mall. Parent aku nk balek dulu.Aku rancang tengong tengok Ngangkung ngan adik aku. Ade ke patut gi bercuti,pastu tengok wayang?Hahahhahaa.Ko tak buat,biar aku buat. Hhehehheehe.Habes wayang,dah malam,terus balek.Mandi2, air panas.Best.Lega.Hhehehe.

04/12/2010

Hah.Kali ni aku dah cakap taknak pegi.So, parents aku pegi berdua.Aku n adik aku membongkang atas tilam.Balek tu,ibu aku cakap diorang tekan loceng banyak kali.Tapi kitorang xsedar.Hhahaha.So, macam mana dorang masuk kan? Hhahahahhaha.Pegi mintak kunci kat cleaner! bhahhahahahahaha. Ibu,Ayah, ooppss..sowry. Hhehehhehhee. Aku bangun kul 10.30am sebab ni hari terakhir di Sabah. Check out kul 12pm. Tumpang letak beg dulu,jenjalan.Sebab flight pukul 6pm. hehhehehe.So, kul 3pm, balik hotel amik beg. Direct gerak Terminal KK. Shopping sana sikit2. hhehehehe.Bukan aku, tapi ibu n kakak aku. Aku mintak cincin je kat ayah aku.Aku berkenan yang satu nih.Tehee. So, flight da tiba.Terus balek. Thank God,tak de singgah memana.Kalau tak,memang hot ah bontot. Hhahahhahahaha. Sampai Terminal LCCT, bangah n adik aku datang amik. Bangah aku terus stay ghumah. Beserta anak bini dia skali.Kihkih.Sampai ghumah,letak beg.On Wimax,on9.
Ok guys, sampai sini je. =) Trimas.





     






No comments: