Damping Malam?? Best ke?







oi oi!!!! korang nak tau tak..tadi aku tengok Damping Malam ngn Mr.A . Perghh!!!! Tak best derr!! I swear ! Bagi korang mana le aku tau. haih. Tak caye? Ha,,pegi tengok sendiri. Yang bestnye part budak tu mati. Kesian. Sob sob :((  Tu je aku nak kasi tau. hahahahhahahaha!!!!!! Jahatnye nye aku kan. Kesian korang. Okayh. Pas cite tu habes je an..kitorang terus blah. Sbb rushing! Pintu gate UPM tutup kul 12am. Aku takut kang xdapat masuk. Fes yer katakan. Takut nak wat hal. Huhuhu. Movie uh stat kul 10.15pm habes kul 11.45pm. :)  Giler x?? Ahh..gile tak gile..Janji aku dah tengok. Aku tengok kat Mines. Perghh!! Bapak ah. Mines dah upgrade cinema dia. TGV babe! Ade seat couple dah. Siyes tempat selesa bro. Ada masa,,korang bawak ah balak or awek korang tgk sana. hehehe.pomot Mines ! Eh eh...ado lagi. Bulum habes. Aku kan tengok Damping Malam. Bajet cite seram ah. Awal2 lagi aku dah suruh kawan aku tunggu depan pintu kolej. hehehe. Aku takut wei. seb bek dia datang. Hahahaa. Mana taknye..sereemmmm!!! Huhuhuhu. Macey Fazz....muahmuahmuhamuah!!!!!!   

Story ENDS. *_*

2 comments:

amirulez said...

eleh,, abg slalu tgk wayang midnight okay je.. tapi masuk upm balik pukul 6 pagi la.. hee..

Fairuz Fazilah said...

@amirulez
after 12 mmg da xley masok ehh?? then pas kul 6am je bru boleh?