MYMYDIN OK ! MYMYDIN !

Hah !! Apa kau buat hah ? Ooo..baca blog aku ke? Wahh, terima kasih la. Terharu sgt. Nah singgit. Eh seposen. Alamak, xde syiling, xpayah duit lah. Haha. Oppss..aku nak cite pasal MyMydin kann? Nak tau apa yang aku nak share? Nak kasitau yang MyMydin ni adelahh tempat aku keje. Tarikh stat keje.. 9 Jun 2011. Tarikh cabut..eh bukan cabut..benti keje..7 Oges 2011. Bos aku tu sibuk sibuk suruh aku continue keje lagi. Xsampai hati lah tu nak lepaskan aku. Haha. But never and ever. Cek xmau dah. Nak rehat goyang kaki kat rumah. Cett. Ehh, best tau keje situ. Xpayah nak tension tension kepala hotak pikir paperwork or whatever. Amik barang, susun. Kalau ada customer, aku layan ahh. Ehh,,bukan layan lain. But aku kan cashier, so kena lah server customer. "Customer Always Right". Yup Memang lah semua pasaraya pakai tema tu. But ada certain customer tu yang mmg mintak kaki aku. Dah salah nak kata orang lain salah. Ade lah one day tu, plastik habis. So aku bagi je lah plastik kecik bebanyak. Ehh,,dia nak byk mulut cakap pengurusan tak betol Tuii! Bukan aku yang jaga plastik tu. Company yang edar kan. Seb bek aku pekerja, if bukan pekerja, mmg ko dah kena maki hamunn ngan aku. Grr!! Sabor je leee.. Dah la, tak payah pk pasal customer banyak songeh tu. Jom cite benda2 best. hehe. Lagi yang best keje situ kann..boss, MT and staf staf kat sana baik. Sporting. Kalau buat lawak..mmg kaw kaw aku gelak! Hhaha. Kadang depan customer pun aku tak dapat tahan gelak. Hehee. Lagi ada one day tu, sorg akak ni tny aku..


Akak : Dik, kat sini ada jual mangga x?
Aku : Ade kat belakang kak. But xtau ada lagi or x, sbb buah cepat abis.
Akak : Bukan..akak nak mangga untuk pagar.

Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!! Terus aku and akak kat sebelah gelak!! Malu habis!! Hahaa. Sampai sekarang..if aku ingat peristiwa tu, aku akan gelak. Banyak lagi laa benda2 lawak yang aku xdapat nak lupekann. hehehe. Banyak sangat. Berepisod karang kalau aku buat. Boleh jadi novel pulak. Opsss..terover dah hehehe. Ok da la..da penat taip. Kan best kalau laptop ni dapat taip terus apa yang aku cakap. Ada tak ehh? hehehe. Nak beli nak beli!!!  Ehh..aku ada gambar. Jom tengok :P

Ni laa tempat aku. Bhgn2 ni mmg aku yg kena susun barang. Kemas tak ?

Yg tengah tu, MT. means Management Trainee. Kiri tu Cashier, my partner :)

Yg muke2 laen kt blkg tu, staf MyMydin jugak. Depa sume ni SEMPIOO !!

Dah, jom balek. hahaa 








No comments: