END OF HOLIDAY

Assalamualaikum semua. 

Lama dah kan aku tak update. hehe. Nak kata busy tu takde lah sgt. But selalu berfacebook and bertwitter je. Huhu. Cuti aku dah nak habis. Tak bestnya. Ahad ni kena daftar masuk kolej dah. Then Isnin tu dah nak kena berdepan balik dengan nota2, buku2, test, kuiz, assgnmnt, presentation. Aiyoo. Rajinnya nak hadapi segala benda tu. Aku baru je nak masuk sem4. Ada lagi 4sem lagi untuk aku habiskan degree aku kat UPM. Ada sapa2 lagi di kalangan blogger yang kenal aku ni study kat UPM? Kalau ada nanti bolehlah kita kenal2 kat sana kan. InsyaAllah :) Btw, aku dah pack baju tadi. Walaupun malas nak balik, but still kena kemas awal2. Malas nak pack last minit. Takut ada yang terlupa bawak. Padahal rumah ngn U xdelah jauh mana pon. Saja nak menggedik bawak semua sekaligus. hehe. Senang nanti kan :D Oklah, tu je yang aku nak update. Dah, nak sambung tengok cerita Let Me In. Oh ye, kat sini aku nak promote kat korang, dengar lah lagu Bukan Cinta Monyet nyanyian Tilu. Serious SWEET & COMEL. nah, korang layan lah ok <3

Sebelum tu, minta tolong sangat kat jasa baik korang. Tolong LIKE :


and


Korang kena like both ni ok. Sebab undian takkan dikira if korang xlike link number 1 tu. link number 2 tu pulak pic contest nye :)



TATA :D



No comments: