FINAL IS COMING

Salam semua. Gila lama aku tak update blog. Now aku update pon sebab skrg ada masa lapang jap. hehe. Masa rest kan. Dak2 laen pi makan, Aku lak dah makan tadi. Curi keluar time kelas haha. Btw, now dah Week 12. Ada lagi 2week before cuti study week and Final Exam. SERIOUSly aku belum ready! Waa, nape ngan sem ni. Semuanya macam huru hara hehe. Teruk teruk. Rasa macam nak panjangkan lagi je masa. Yela, kita belum ready, tetiba nak Final dah. Terasa cepat sangat masa berlalu. Humm, tapi apa boleh buat, benda dah ditetapkan dalam jadual U kan :D Now, tgh subjek Studio Perancangan Alam Sekitar. Duk melukis graphic, A3 report, buat pelan, and what-so-ever yang aku pon main buat je apa yg lecturer ni suruh hehe. Jenuh gak pale otak nak mikior. Seteresssss pun ada kat kelas ni. Tapi buat2 cool. Masuk bilik, rasa cam haihhh. Tahan je lah. hehe. Sem depan ada sambungan dia pulak. Aiyooo, hope everything is fine later :) So, aku pun "rajin" nak update panjang2 sebenarnya. So, hope korang semua gunakan masa yang ada sebaiknya. Jangan jadi macam aku, habis sume cam huru hara berterabur. Kuikui. Tata korang :D



No comments: