Dr Rozmey nak buat dRbook yg macam Facebook.


Betul ke ape yang aku baca weh? Eh,,xsalah ke? Dari jus diet,,kepada Movie . N skg ni laman web soSIAL plak? Movie 2Alam..as we noe,,xlaku pon kan? xsilap lah.sbb ada baca paper katanya xcapai target? Hmm...mana taknye..40 juta. Filem pertama plak uh. mana boleh..pengarah filem laen pon yg dah lama berkecimpung dalam industri perfileman, lepas banyak filem..baru dapat banyak camtu. Bawak2 bersabooww ye Dr. Huhuhu. *Nasihat je*. Okayh..back to laman web sosial dRbook tu..betul k? Hmm...kalau betul...kenapanak tiru omputih tu.tak ke banyak lagi cara laen nak kaya..orang buat filem..dia nak wat filem..orang buat web sosial..eheiiii..dia pong nak wat gak? Hmm...jom kita ikuti bukti di bawah ni. 

*Sumber: Facebook

 
Kalau korang nak bc komen2..klik je kat SINI yek.:)

hmm...terpulang lah Dr nak wat ape pun. Asalkan anda bahagia..Tapi,,kasi meletop lah. Jgn jadik macam fenomena 2Alam uh okayh :D Uhm...tapi kalau boleh..memang diharap sangat Facebook TIDAK ditutup. Bukan pe. benda ni dah serata dunia pakai. Hmm..sedey lah. Sbb lebih sng komunikasi di FB ni. hehehee. Neway pun,,the decision is yours :)

*Sape2 ada bantahan dengan laman web dRbook yang bakal dilancarkan awal Mac ni? Hope Drbook berjaya lah ye. Ok thekiu. Muahmuah..XOXO :*




6 comments:

cik ngade ngade said...

kalo pesbuk lambang f...
kalo drbook?? lambang muka die ngan rambot mahal die.... x sanngop kite nak sign up nnti.. hahahahahhaha...

Fairuz Fazilah said...

@cik ngade ngade lambang rambut kot? ahahahah!

epol said...

selamat ke dRbook ye junior2...LOL

Fairuz Fazilah said...

@epol
mudah mudahan. ahahaha

tikuzza said...

cool blog hehe..dont forget 2 follow me k :)

Fairuz Fazilah said...

@tikuzza
okayh :D pffftttt.