KEHIDUPAN NABI MUHAMMAD S.A.W




Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan buat pembaca2 di depan laptop, handphone, computer, ipad or whatever. Bertemu lagi kita di hari dan waktu yang memang tak penah sama. Ting tong! Nampaknya loceng menunjukkan kita harus bermula sekarang. Tett! haha. Mencarut ngarut dah aku kann. Okay Okay. Tengok tajuk tengok tajuk...Fahamkann dan hayati. Pejam mata. Apa yang korang terbayang or terfikir tentang tajuk tu? Ye, kisah kehidupan Nabi Muhammad s.a.w. . Nabi kita yang terakhir, yang bakal memberi syafaat kepada kita di akhirat nanti. Baginda akan membantu kita kelak, jadi apa salahnya jika kita berselawat ke atas Baginda. Bukan kena bayar pon. Malah kita pulak yang akan dibayar dengan pahala dan syurga. Amin. Huhu. Okay, pasal tajuk ni, aku just nak share kat korang satu buku tentang kisah kehidupan Baginda. Dari kelahiran hinggalah Baginda wafat. Aku dah baca dah. Ada part2 tertentu yang buat mata aku bergenang. Tak caye? Cube korang try baca laa. Tapi tak semestinya buku ni, buku lain pon boleh jugak. Okay, buku yang aku maksudkan adalahh



So, kepada anda yang rasa nak baca kisah kehidupan Baginda, nak tau tentang diri Baginda, boleh dapatkan buku Kisah Kehidupan Nabi Muhammad S.A.W :)



1 comment:

Anonymous said...

patut la mcm kenai...kim salam kat ain yer..da ade blog yer...