Lipice Pink Party with Lisa Surihani, host by Zoey !

 
Haluu haluu haluu! Todey aku nak kasitau kat kalian kalian ni..yang pada 11Disember2011, Ahad, aku pegi Pink Party with Lisa Surihani..dan Zoey menjadi pengacara!! wowoww!! Sila jeles sekarang :D Haha! Okay, party ni start at 3-7pm, (plus mines lah), "berlangsung" di One World Hotel Ballroom, One Utama..yang dekat dengan Sri Pentas TV3 tu...and dekat dengan One Utama lahhh. Nasib xsusah aku nak cari tempat tu. Selalu pergi orang bawak, bila sendiri bawak,,sudah..nasib nasib :) Btw, party memang Awesome Ohkayy! Sangat2 . Tambah lagi dengan kehadiran Zoey. memang enjoy lah babe. hehe. Tambahhh lagi dengan Lisa Surihani yang sememangnya sangat GORGEOUS. She was so pretty,, demmit! Jealous yaww with her natural beauty :D 

Makanan ala2 buffet lah kan. Ape kelas maen order2. Bangun amik sendiri. Haha. Waiter tolong tuang air and kutip pinggan jep. Makanan dia memang sedap! Fuhh..rasa macam nak bungkus bagi family aku rasa je. Nasib aku xbawak plastik, kalau tak, memang kosong tray tu. Hahaaaa!! Ada banyak aktiviti, hehe. Salah satu nya disuruh mencari 5barang. Hairclip, spectacles, RM5, cincin emas, and produk lipice. Group aku mmg xdelah yang pakai sepit rambut, Semuanya muslimah sejati katakan..Hahaa! So, aku mintak sepit rambut akak waiter kat situ. Nasib dia kasi. But, UNfortunately. kami takde spectacles lahh. Hehe. So, kalah satu pusingan. Pusingan yang lain, semua group kalah. haha. Padanan gambar and produk lipice. Hehee. bajet semua hebat pasal lipice kan, last2 salah jugak lah. Hehe. Untuk starting dia, persembahan tarian dari "OhMyGoddie" kot, memang mantap! Bersungguh-sungguh mereka menari. Sampai aku pun rasa macam nak menari goyang goyang pale skali. hehe.


Paling best masa Lisa nyanyi lagu Colors of the Wind. Suara Lisa pun boleh tahap. Memang sedap. Dah lah nyanyi without music, memang lagi jelas dengar suara dia. Hewhew! Btw, LIPICE, LISA SURIHANI dan ZOEY memang sporting! Thanks sebab buat party ni. next time, buat lagi okay. Supaya kita dapat berjumpa lagi :))

Sebelum balik, kami dapat goodie bag. Nak tau apa dalam dia..? Majalah Yezz, Remaja, Lipice produk, BB Cream, cermin lipice and paling aku suka T-SHIRT yang tertulis " Lipice Pink Party with Lisa Surihani"..kaler pink! Memang sangat comel lah. So, sila lah jeles lagi. Hewhewhew! Nah, jamu lah mata anda :)))


with best dress winner


*picture berterabur lah. haha. biarkannn.

5 comments:

Jue said...

Mmg best kan. Rs nak lg & lg. Hoho. Zoey pun tahu idupkan suasana. Lisa lak cantik gilers!

Fafa Jamil said...

yup. she's so sweet. hehe. nak jatuh pun muka still cute :)

Anonymous said...

Act kan aku tak kenal pun zoey tu sape sbb jarang tgk tibi.hihi.tp lisa mng cub melecun.geram tgk.buat cemana pun ttp lawa kan

PHIRDOTE said...

Faz hard fan lisa :P hehe

Fafa Jamil said...

Pedot : Mana ada lah. biasa biasa je. ada chance, jumpa lah heee :D