SAPA NAK IPOD NANO ??

Heyy! Sapa nak sapa nak ? Angkat tangan ! Okay, aku pon nak. Hehe. Kalau korang nak, korang kena baca dulu situasi ni dan baca arahan yang ditulis :)) Senang je kan. 




Anda terperangkap dalam LRT yang penuh sesak ketika dalam perjalanan ke pejabat untuk memulakan hari kerja yang sibuk. Tiba tiba, datang seorang lelaki datang kepada anda dan bersin sehingga semua orang dapat dengar dan pandang .

Apa yang terlintas di fikiran anda pada ketika itu?

'EW EW EW! Saya harap orang tidak fikir saya orang yang sakit itu! '
' Haihh, saya berharap ia tidak merebak ke saya!'
'Semoga saya tidak sakit, tidak ketika mesyuarat akan diadakan !'

Anda tak mungkin dapat berkongsi apa yang ada di fikiran anda ketika itu dengan semua orang dalam LRT, tetapi anda boleh berkongsi di halaman FB Blackmores Malaysia! Sertai ' Shoo Away The Achoo' contest. Hanya berkongsi pengalaman anda bersama , dan anda boleh MENANG beberapa hadiah-hadiah hebat iaitu iPod Nano dan baucer bernilai RM200 !! Ada dua pemenang setiap minggu :))

Klik SINI untuk lebih lanjut 

No comments: