SHAH RUKH KHAN

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Hehe. Shah Rukh Khan, sapa tak kenal beliau ? Beliau ke dia nak panggil eh? Agak2 aku panggil dia, ada orang saman tak nanti? Hehe. Kang kalau panggil beliau, macam skema. Err,, panggil SRK je lah ehh :D 


Ok, SRK ni antara salah seorang pelakon Bollywood yang SANGAT SANGAT glamour! Comel, handsome, urggghh,..cairlah aku. Tang senyuman tuh, suweett sangat kan. Hehee. SRK ni dah agak lama bergiat dalam dunia seni ni. Aku rasa, since aku kecik jugaklah aku dah start tengok filem filem lakonannya. Perghh. Bravobravo! Meletoppss weyy..Tak caye? Ce tengok ce tengok. Hehe. Menari pon hebat jugak SRK ni. Kalau tengok gandingan dengan pelakon wanita, semuanya serasi. Dari pelakon yang tua, sampailah yang muda. Selalu yang aku tengok, SRK banyak digandingkan dengan pelakon wanita yang hot. Contoh macam Kajol, Rani Mukherjee, Aishwarya Rai, Karisma Kapoor, Kareena Kapoor, Juhi Chawla, Preity Zinta, and banyak lagi lah yang tak disebut kat sini. Hehe. Semuanya mantap. Kan? 





Antara filem lakonan SRK yang aku ada tengok KuchKuchHotaHai, KKKG, Mohabbatein, Duplicate, Devdas, Don, DilToPagalHai, PhirbiDilHaiHindustani, MyNameIsKhan, KalHoNaHoo, MainHoonNa, YesBoss, dan banyak lagi lah..yang xmungkin aku dapat nyatakan di sini. Hehe. Dan yang paling latest aku tengok filem terbaru, Ra One! Lakonan mantap bersama Arjun Rampal dan Kareena Kapoor. Tak silap aku, movie ni baru jugak release, time Deepavali hari uh. Hehe. So, kalau korang nak tengok, dapatkan di kedai berhampiran anda :D Kalau korang nak tau, lagu Chammak Challo dalam movie Ra One ni, Akon( Lonely ) nyanyi okeh :))




Last one, agak agak kalau kita panggil SRK berlakon dalam filem Melayu, nak tak ehh? Mesti meletop kan? Huhuuu! 



No comments: