ADIK KORANG ADA TAK BENDA YANG MACAM NI?


     Hello Assalamualaikum pembaca sekalian. Sihat. Harini ada second last day Aku kat rumah. Esok nak balik UPM tercinta dah. Bilik Aku kat Kolej Pendeta Za'ba tu dah memanggil2 Aku. Rindu agaknya. Hehe. Actually, harini Aku nak buat review blog adik Aku. Tu yang Aku tanya korang if adik korang ada blog jugak ke? 

     Yelah, budak zaman sekarang ni dah maju. Hp dari kecik dah ada, skolah rendah lagi dah pandai berMySpace and berFacebook. Ada juga yang dah pandai berBlogging. Contoh macam adik Aku ni. Blog dia memang cantik. Aku sendiri tak pandai nak buat blog macam tu. Tukar2 code bagai. Sebab tu blog Aku simple je. Macam yg korang tengok ni. hehe. Kalau korang nak tengok blog dia yang lebih cantik dari blog Aku ni, korang bukak link ni. http://nurfatinizzaty.blogspot.com/ . Pastu kan, Aku tengok budak budak ni pandai pulak buat contest lah, contest edit header, and ada jugak yang amik upah buat header and apa tu, doddle ke doodle. Aku pon tak pasti. Haha.

     Whatever pon, kagum jugaklah dengan  bakat yang ada pada mereka mereka ni. Makin majulah teknologi nanti. Hope ada di kalangan mereka yang dapat meningkatkan lagi mutu teknologi IT ni :)

Btw, jangan lupa ya singgah blogwalking kat sini.  http://nurfatinizzaty.blogspot.com/

Last but not least, macam biasa, tolong aku like dua benda ni. Thank You sangat sangat! <3



and 

No comments: