SHAKLEE PRODUCT

Bismillah.

Assalamualaikum warga pembaca kesayangan blog Fafa. Maaf sangat sangat sebab bertahun tak update dan menyebabkan blog ni dah ada sarang labah-labah. haha. Selepas ni, Fafa akan selalu menceritakan mengenai kisah hidup Fafa selepas tamat zaman Universiti sehinggalah sekarang.

Sebelum Fafa bercerita lebih lanjut, siapa sini yang pernah consume produk Shaklee?
Mesti korang tau kan betapa bestnya produk Shaklee.

Bagi yang tak pernah consume, di sini Fafa nak kongsikan kenapa Fafa suka sangat dengan Shaklee.

Pertama, Shaklee ni ada banyak set dan penyelesaian masalah. Sebagai contoh, bagi yang sedang usaha untuk hamil, amatlah digalakkan ambil set kesuburan Shaklee.


Yang ni merupakan set paling basic untuk kesuburan. Harga yang ditawarkan bagi produk Shaklee pula sangat murah dan jimat! Kenapa Fafa kata jimat? Sebab 1 botol ada yang boleh tahan sehingga 4 bulan! Haa, tak sangka kan? Kalau beli jenama lain, biasanya 1 botol tahan sebulan je kan. Hehe


Selain set kesuburan, ada banyak lagi set-set yang Shaklee ada. Antaranya, set kecantikan, set kulit cerah, set kurus, set detox, set sakit sendi, set tulang temulang, set berpantang, dan macam macam lagi set. Boleh kata, ALL SHAKLEE HAVE. Hhaha. Sorry, agak over ya di situ.  Berbalik pada set yang ada, Fafa paling suka dengan set kecantikan. Sebab, set kecantikan dia memang sangat natural. Walaupun kesan dia takde lah secepat kesan suntikan, tapi no worries. Sebab bahan yang digunakan selamat dan suci :)


Fafa tak cakap suruh ambil semua. Cukup lah dengan penggunaan ESP dan Vita C. Kalau ada bajet lebih, boleh ambil Vita E. Seperti yang dinyatakan dalam gambar, fungsi produk tu jelas nyatakan betapa bagusnya produk Shaklee untuk kesihatan dan kecantikan. Haa, tak percaya? Boleh whatsapp Fafa untuk lebih details mengenai info produk dan cara pengambilan.

Kalau ada yang baru nak mencuba, boleh dapatkan trial set dari Fafa. Simpan nombor ni dalam ingatan ya, 0133918572. Bukan apa, tiba-tiba tertinggal hp kat mana2, senang lah sebab dah ingat nombor Fafa kan?

Ok lah, itu sahaja perkongsian dari Fafa mengenai produk Shaklee.

Terima kasih sudi membaca :)


No comments: